Social Media Marketing i Gestió de la Reputació Online

Online | Marketing i Vendes | Treballador en actiu /autònom

Del 19-10-2020 al 23-11-2020

Duració: 40 Hores

Horari: Tutories Dilluns, Dimecres i Divendres (2,5 hores/dia)

Promoció: 100% Subvencionat

Centre: Online

Imagen agregada por el usuario

Descripció

Curs subvencionat pell Ministerio de Empleo y Seguridad Social y Fundae, petanyent al PLA OCUPADOS 2018

 

DIRIGIT A:

  • Treballadors en actiu pertanyents AL SECTOR COMERÇ I MARKETING.
  • Autònoms, treballadors en ERTO i aturats de cualqsevol sector.

 

Tenen preferencia els alumnes pertanyents a a algún dels següents col·lectius prioritaris:

 

  • Dones
  • Majors de 45 anys
  • Persones de baixa qualificació
  • Persones amb discapacitat
  • Joves menors de 30 anys
  • Treballadors de PYMES
  • Treballadors amb contracte parcial o temporal

 

 

Objectius

Diferenciar les característiques de l'entorn 2.0, la nova comunicació on-line i l'impacte de les xarxes socials i totes les possibilitats que ens ofereixen per a projectar la imatge/marca a través de la web social. També gestionar la imatge de la seva empresa en internet a través de les xarxes socials i adequar els continguts per a internet, sobre la base de les necessitats dels usuaris. Finalment establir objectius de comunicació en xarxes socials i elaborar un pla de comunicació i la seva implementació.

Continguts

1. LES XARXES SOCIALS A L'EMPRESA

1.1. Xarxes Socials: Facebook, Linkedin, Xing, Twitter.

1.2. Beneficis.

1.3. Com integrar les xarxes socials en l'estratègia corporativa.

1.4. Canals adequats.

1.5. Mesurar l'impacte.

 

2. LA CREACIÓ DE CONTINGUTS SOCIALS

2.1. Pàgines web 2.0.

2.2. Els Blogs.

2.3. Integració de plataforma en la web. Vídeo i fotografia.

 

3. MÀRQUETING ON-LINE

3.1. Introducció.

3.2. Mitjà social Màrqueting.

 

4. SMO

4.1. Eines bàsiques.

4.2. Eines de gestió.

4.3. Eines de multiposting.

4.4. Eines de gestió integral.

4.5. Eines de monitoratge integral.

4.6. Nou consumidor.

4.7. Detectar tendències.

4.8. Publicitat en els mitjans socials.

4.9. Com mesurar accions on-line.

 

5. POSICIONAMENT EN CERCADORS

5.1. Què és?

5.2. Com funciona un cercador.

5.3. Factors “On the page”.

5.4. Factors “Off the page”.

 

6. GESTIÓ DE CONTINGUTS EN COMUNITATS VIRTUALS

6.1. Introducció.

6.2. Importància dels continguts.

6.3. Tipus de comunitats.

6.4. Tipus de continguts.

6.5. Gestió de continguts en la xarxa.

 

7. EL COMUNITY MANAGER

7.1. El responsable de la comunitat virtual.

7.2. Funcions.

7.3. Creació, gestió, moderació i dinamització d'una comunitat.

7.4. Continguts comercials i comunitats comercials.

7.5. Les 3 lleis de les comunitats virtuals.

7.6. La confiança.

7.7. Aspectes legals i propietat intel·lectual.

 

8. REPUTATION MANAGEMENT: GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ ON-LINE CONTINGUTS TEÒRICS

8.1. Introducció.

8.2. Què és el ORM?

8.3. Pla de reputació on-line.

8.4. Anàlisi.

8.5. Diagnòstic.

8.6. Pla i gestió d'actius.

8.7. Monitoratge.

8.8. Desenvolupament i implementació del pla.

8.9. Pla de comunicació.

8.10. El mapa de públics/GDI.

8.11. Construcció de continguts en funció dels grups d'interès.

8.12. Tàctica d'actius. Anàlisi de l'estratègia de càrrec de portaveu on-line.

8.13. Amenaces en l'estratègia de ORM.

Preinscripció

El camp és obligatori
El camp és obligatori
L'adreça no és correcta
El camp és obligatori

Fes la prova de nivell d'idiomes

Des de 1990 ens dediquem a formar particulars, empreses, directius i treballadors en el camp dels idiomes, les TIC i la gestió empresarial. La nostra plataforma www.trainingtutor.net és pionera i líder en la formació on-line amb més de 50.000 alumnes formats.

La formació en idiomes és fonamental en un món global, des de Trainingtutor posem al teu abast aquest Test de nivell de manera gratuïta.

Saber el teu nivell és el primer pas per a poder traçar conjuntament un itinerari que et permeti aconseguir els teus objectius.

Anglès - Alemany – Francès – Xinès - Àrab - Italià

TEST D’IDIOMES ONLINE

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. En prémer Accepto consent aquestes cookies. Podeu obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació