Xarxes Socials i Màrqueting 2.0

Mixte | Marketing i Vendes | Treballador en actiu /autònom

Del 26-02-2020 al 03-04-2020

Duració: 60 (46 online y 14 presenciales) Hores

Horari: Part Online: 46 hores (dilluns a dijous) Part Presencial: 14 hores (Dissabte 29 febrer de 10-12h //Divendres 6 de 17:30 a 20:30 - Divendres 13 i 20 de 17:30 a 19:30 //Divendres 27 Març i 3 Abril de 17:30 a 19:30)

Promoció: 100% Subvencionado

Centre: Mataró

Imagen agregada por el usuario

Descripció

Curs subvencionat pell Ministerio de Empleo y Seguridad Social y Fundae, petanyent al PLA OCUPADOS 2018

 

DIRIGIT A treballadors en actiu pertanyents a algún dels següents col·lectius prioritaris:

 

  • Dones
  • Majors de 45 anys
  • Persones de baixa qualificació
  • Persones amb discapacitat
  • Joves menors de 30 anys
  • Treballadors de PYMES
  • Treballadors amb contracte parcial o temporal

 

Objectius

Diferenciar les característiques de l'entorn 2.0, la nova comunicació on-line i l'impacte de les xarxes socials i totes les possibilitats que ens ofereixen per a projectar la imatge/marca a través de la web social. També gestionar la imatge de la seva empresa en internet a través de les xarxes socials i adequar els continguts per a internet, sobre la base de les necessitats dels usuaris. Finalment establir objectius de comunicació en xarxes socials i elaborar un pla de comunicació i la seva implementació.

Continguts

1. EL PROTOCOL A L'EMPRESA.

1.1. Concepte de protocol.

1.2. Tipus de protocol.

1.3. Protocol en l'empresa.

 

2. RELACIONS PÚBLIQUES I MÀRQUETING.

2.1. Introducció.

2.2. La publicitat i la Web.

2.3. El màrqueting unidireccional de la interrupció.

2.4. Antigues normes del màrqueting.

2.5. Les relacions públiques i la premsa.

2.6. Antigues normes de les relacions públiques.

2.7. Noves normes del màrqueting i de les relacions públiques.

 

3. LA FIGURA DEL COMMUNITY MANAGER.

3.1. Què és un CM i de què s'encarrega?

3.2. Habilitats, aptituds i actituds d'un CM

3.3. Funcions i responsabilitats d'un CM.

3.4. Els objectius d'un Community Manager.

3.5. Tipus de Community Manager.

 

4. XARXES SOCIALS I WEB 2.0 (I).

4.1. Mitjans socials.

4.2. Xarxes socials.

 

5. XARXES SOCIALS I WEB 2.0 (II).

5.1. Blogs.

5.2. Microblogging.

5.3. Wikis.

5.4. Podcast.

5.5. Plataformes de vídeo.

5.6. Plataformes de fotografia.

Preinscripció

El camp és obligatori
El camp és obligatori
L'adreça no és correcta
El camp és obligatori

Fes la prova de nivell d'idiomes

Des de 1990 ens dediquem a formar particulars, empreses, directius i treballadors en el camp dels idiomes, les TIC i la gestió empresarial. La nostra plataforma www.trainingtutor.net és pionera i líder en la formació on-line amb més de 50.000 alumnes formats.

La formació en idiomes és fonamental en un món global, des de Trainingtutor posem al teu abast aquest Test de nivell de manera gratuïta.

Saber el teu nivell és el primer pas per a poder traçar conjuntament un itinerari que et permeti aconseguir els teus objectius.

Anglès - Alemany – Francès – Xinès - Àrab - Italià

TEST D’IDIOMES ONLINE

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. En prémer Accepto consent aquestes cookies. Podeu obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació